Veelgestelde vragen

Is alles wat in de webwinkel staat direct leverbaar?
Alle producten die op de website staan hebben we in eigen voorraad, dus ook direct leverbaar. Is een artikel niet op voorraad? Neem gerust contact op met ons, dit kan via e-mail. Dan zullen wij ons best doen om aan uw wens tegemoet te komen.

Heb je een vraag, is er iets niet duidelijk of wil je exacte afmeting weten?
Stuur gerust een mail, je krijgt zo snel mogelijk antwoord.

Is het mogelijk om producten in het buitenland te laten leveren?
Wij leveren in Nederland, Duitsland en België. Wil je graag een andere afleverlocatie opgeven, stuur een e-mail dan kunnen we in overleg kijken wat we voor je kunnen betekenen en wat de kosten zijn die hieraan zijn verbonden.

Wat moet ik doen als ik kleding heb ontvangen, maar het past niet?
We hopen dat dit natuurlijk niet gebeurt, maar indien gewenst en mogelijk zullen wij dit voor je omruilen voor de juiste maat.

Wat ik wil bestellen/heb besteld is een kado voor iemand. Kunnen jullie dat naar hem/haar opsturen?
Natuurlijk! We pakken het leuk in en doen als je wilt een persoonlijke boodschap op een kaartje erbij. De tekst kun je kwijt bij de opmerkingen en vul het adres van de ontvanger in bij afleveradres.

Stuur voor alle overige vragen een e-mail.